Online rezervácia termínu na doklady

Online rezerváciu termínu na vybavenie dokladov môžete zrealizovať prostredníctvom Univerzálneho rezervačného systému, s pomocou ktorého je možné dohodnúť si termín na konkrétny čas. Okrem dopravných inšpektorátov je možné objednať sa aj na oddelenia dokladov a pracoviská katastra.

Univerzálny rezervačný systémvám umožní dohodnutie si termínu na konkrétny dátum a čas na vybraných agendách oddeleniach dokladov, dopravného inšpektorátu a katastra.

Online rezervácia termínu – ako na to?

  • V prvom kroku si vyberte agendu a termín Vašej návštevy.

  • Po úspešnej rezervácii vám bude vygenerovaný PIN kód, ktorý si uschovajte.

  • V zarezervovaný deň sa dostavte na pracovisko a zadajte PIN kód do kiosku vyvolávacieho systému na pracovisku.

  • Kiosk Vám vytlačí lístok s poradovým číslom, na základe ktorého Vás privolajú na konkrétne pracovisko.

Pozor, PIN kód je časovo platný 15 minút pred a 15 minút po rezervácii, nezmeškajte svoj zarezervovaný čas.

Pre úplnosť si pozrite používateľskú príručku a  Všeobecné pravidlá rezervačného systému MV SR.

Každá agenda má svoje špecifiká:

Agenda  dokladov – rezervácia je platná na podanie jednej žiadosti o vydanie nového dokladu (občiansky preukaz, cestovný pas, vodičský preukaz) pre konkrétnu osobu, ktorej meno a priezvisko musí byť zhodné s dokladom totožnosti. Ak je vytvorená rezervácia na maloleté dieťa, zákonný zástupca pri podaní žiadosti predkladá doklad totožnosti.

V prípade potreby podania viacerých žiadostí o vydanie nových dokladov pre jednu osobu alebo doklady pre viac členov rodiny je možné vytvoriť jednu rezerváciu pre podanie viacerých žiadostí. Vytvoriť rezerváciu pre podanie viacerých žiadostí o vydanie nových dokladov je dostupná pri výbere služby (krok 1) v kategórii oddelenie dokladov – viac dokladov.

Agenda dopravného inšpektorátu – rezervácia je platná pre konkrétnu osobu, ktorej meno a priezvisko musí byť zhodné s dokladom totožnosti . Osoba musí byť vlastníkom vozidla, držiteľom vozidla alebo musí mať od vlastníka alebo držiteľa vozidla, ktorý rezerváciu vytvoril, splnomocnenie s podpisom osvedčeným na notárskom alebo matričnom úrade.

V prípade dovezených vozidiel je možné vytvoriť si online rezerváciu na dopravný inšpektorát až po prevzatí dokladov od vozidla z odboru cestnej dopravy okresného úradu.

Agenda katastra – rezervácia je platná pre konkrétnu osobu, ktorej meno a priezvisko musí byť zhodné s dokladom totožnosti.

Rezerváčný systém nájdete po kliknutí na tento link, postupujte podľa jednotlivých popisov.

Tagy:
Martina Vanc
Martina Vanc
email@pravnenoviny.sk
Martina je vyštudovaná právnička a šéfredaktorka Právnych Novín. Vo svojich témach sa venuje najmä právnemu pozadiu spoločensky exponovaných tém, ako aj vedie rozhovory so zaujímavými osobnosťami.