Online rezervácia termínu na doklady

Rezervovať si online termín môžete aj pri vybavovaní dokladov aj návšteve katastra.

Martina Vanc 27. 05. 2024 2 min.
    Online rezervácia termínu na doklady Online rezervácia termínu na doklady

    Online rezerváciu termínu na vybavenie dokladov môžete zrealizovať prostredníctvom Univerzálneho rezervačného systému, s pomocou ktorého je možné dohodnúť si termín na konkrétny čas. Okrem dopravných inšpektorátov je možné objednať sa aj na oddelenia dokladov a pracoviská katastra.

    Univerzálny rezervačný systémvám umožní dohodnutie si termínu na konkrétny dátum a čas na vybraných agendách oddeleniach dokladov, dopravného inšpektorátu a katastra.

    Online rezervácia termínu - ako na to?

    • V prvom kroku si vyberte agendu a termín Vašej návštevy.

    • Po úspešnej rezervácii vám bude vygenerovaný PIN kód, ktorý si uschovajte.

    • V zarezervovaný deň sa dostavte na pracovisko a zadajte PIN kód do kiosku vyvolávacieho systému na pracovisku.

    • Kiosk Vám vytlačí lístok s poradovým číslom, na základe ktorého Vás privolajú na konkrétne pracovisko.

    Pozor, PIN kód je časovo platný 15 minút pred a 15 minút po rezervácii, nezmeškajte svoj zarezervovaný čas.

    Pre úplnosť si pozrite používateľskú príručku a  Všeobecné pravidlá rezervačného systému MV SR.

    Každá agenda má svoje špecifiká:

    Agenda  dokladov - rezervácia je platná na podanie jednej žiadosti o vydanie nového dokladu (občiansky preukaz, cestovný pas, vodičský preukaz) pre konkrétnu osobu, ktorej meno a priezvisko musí byť zhodné s dokladom totožnosti. Ak je vytvorená rezervácia na maloleté dieťa, zákonný zástupca pri podaní žiadosti predkladá doklad totožnosti.

    V prípade potreby podania viacerých žiadostí o vydanie nových dokladov pre jednu osobu alebo doklady pre viac členov rodiny je možné vytvoriť jednu rezerváciu pre podanie viacerých žiadostí. Vytvoriť rezerváciu pre podanie viacerých žiadostí o vydanie nových dokladov je dostupná pri výbere služby (krok 1) v kategórii oddelenie dokladov - viac dokladov.

    Agenda dopravného inšpektorátu - rezervácia je platná pre konkrétnu osobu, ktorej meno a priezvisko musí byť zhodné s dokladom totožnosti . Osoba musí byť vlastníkom vozidla, držiteľom vozidla alebo musí mať od vlastníka alebo držiteľa vozidla, ktorý rezerváciu vytvoril, splnomocnenie s podpisom osvedčeným na notárskom alebo matričnom úrade.

    V prípade dovezených vozidiel je možné vytvoriť si online rezerváciu na dopravný inšpektorát až po prevzatí dokladov od vozidla z odboru cestnej dopravy okresného úradu.

    Agenda katastra - rezervácia je platná pre konkrétnu osobu, ktorej meno a priezvisko musí byť zhodné s dokladom totožnosti.

    Rezerváčný systém nájdete po kliknutí na tento link, postupujte podľa jednotlivých popisov.