Obchodné právo

Novela Obchodného zákonníka a zmeny v zodpovednosti štatutárov
Horúcou právnou témou posledných dní, je veľká novelizácia Obchodného zákonníka, z 12.10.2017, ktorá priniesla rozsiahle zmeny. Okrem noviniek pri fúziách spoločností, či opatreniam, ktoré majú zabrániť praktikám tzv. bielych koní, stoja za zmienku aj zmeny v zodpovednosti štatutárov a iných členov obchodných spoločností.

Udelenie absolutória štatutárnemu orgánu kapitálovej obchodnej spoločnosti
Za akých podmienok sa môže kapitálová obchodná spoločnosť platne vzdať nároku na náhradu škody voči svojmu štatutárnemu orgánu?

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heureky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Kofola prehrala spor o označenie výrobkov
Nebezpečenstvo zámeny v označeniach výrobkov. Hospodárska súťaž má viaceré podoby. Jednou z nich je aj možnosť vyvolania nebezpečenstva zámeny u spotrebiteľov.
Najčítanejšie

Opatrovateľský príspevok: ako sa zvyšuje od 1. júla 2025?
1.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2025
2.
Koľko stojí občiansky preukaz?
3.
Nové povinnosti pri monitorovaní zamestnancov
4.
Podpora v nezamestnanosti sa zvyšuje: sumy od júla 2025
5.
Opatrovateľský príspevok: ako sa zvyšuje od 1. júla 2025?
1.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2025
2.
Koľko stojí občiansky preukaz?
3.
Nové povinnosti pri monitorovaní zamestnancov
4.
Podpora v nezamestnanosti sa zvyšuje: sumy od júla 2025
5.
Opatrovateľský príspevok: ako sa zvyšuje od 1. júla 2025?
1.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2025
2.
Koľko stojí občiansky preukaz?
3.
Podpora v nezamestnanosti sa zvyšuje: sumy od júla 2025
4.