#nemocenské dávky
Správy
Materské od januára 2027 stúpne, maximum dosiahne 2 476 eur mesačne
Materské, nemocenské aj ďalšie nemocenské dávky od 1. januára 2027 stúpnu. Sociálna poisťovňa zvýši ich maximálne sumy, pretože sa opäť posunul strop, z ktorého sa tieto dávky počítajú. Najvyššie materské tak od januára dosiahne 2 4
Právo
Sociálna poisťovňa a zmeny vyplácania dávok 2015
Od nového roku nás čakajú menšie zmeny aj pri vyplácaní dávok Sociálnou poisťovňou. Prečítajte si čo a ako bude platiť v novom roku.
Najčítanejšie
Nové povinnosti pri monitorovaní zamestnancov
1.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2026
2.
Štátne sviatky Poľsko 2026: Zatvorené obchody a nákupné nedele
3.
Koľko stojí občiansky preukaz: Poplatky a postup
4.
Environmentálne tvrdenia bez dôkazu budú od 27. septembra nekalou praktikou
5.
Nové povinnosti pri monitorovaní zamestnancov
1.
Koľko stojí občiansky preukaz: Poplatky a postup
2.
Environmentálne tvrdenia bez dôkazu budú od 27. septembra nekalou praktikou
3.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2026
4.
Online rezervácia termínu na doklady: Kompletný postup
5.
Valorizácia dôchodkov 2027 zvýši penzie od januára podľa inflácie
1.
Nové povinnosti pri monitorovaní zamestnancov
2.
Environmentálne tvrdenia bez dôkazu budú od 27. septembra nekalou praktikou
3.
Koľko stojí občiansky preukaz: Poplatky a postup
4.