#reklama

Úplatok bol schovaný v zmluve o reklame
Dňa 24.9.2018 v Nitre zasahovala národná protikorupčná jednotka. Policajti zadržali dve osoby, vyšetrovateľ ich už obvinil z korupcie. V tomto prípade bol úplatok desiatky tisíc eur schovaný za reklamnú zmluvu.

Reklama Lidlu je v rozpore s Etickým kódexom reklamy
Nevšedná reklama Lidlu "Máme vlastné značky, máme vlastné ceny" rozvírila pomerne pokojné vody nášho reklamného priestoru. Zadávateľ reklamy- Lidl sa totiž rozhodol použiť jednu z obchodných praktík, ktorá balancuje na hranici tzv. nekalej hospodárskej súťaže.

Nové pravidlá pre reklamu výrobkov v rámci televíznych relácií
Prezentácia produktov a obchodných mien nadobudla v predošlých rokoch nový rozmer. Už to nie je len klasická reklama, ktorá očividným spôsobom prezentuje výrobky, ale aj tzv. skrytá reklama, ktorá prezentuje výrobky spôsobom ich umiestnenia priamo do televíznej relácie.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heureky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Najčítanejšie

Rodičia, spozornite: Vaše dôchodky sa od 2026 počítajú úplne inak
1.
Kontrola PN: Aké sú následky nedodržania liečebného režimu?
2.
Odvody živnostníkov (SZČO): Koľko zaplatíte v roku 2026?
3.
Bezpodielové spoluvlastníctvo manželov končí: Čo ďalšie prináša nový Občiansky zákonník?
4.
Prídeme o voľné dni? Zrušiť sa majú až štyri štátne sviatky
5.
Bezpodielové spoluvlastníctvo manželov končí: Čo ďalšie prináša nový Občiansky zákonník?
1.
Odvody živnostníkov (SZČO): Koľko zaplatíte v roku 2026?
2.
Kontrola PN: Aké sú následky nedodržania liečebného režimu?
3.
Rodičia, spozornite: Vaše dôchodky sa od 2026 počítajú úplne inak
4.
Prídeme o voľné dni? Zrušiť sa majú až štyri štátne sviatky
5.
Bezpodielové spoluvlastníctvo manželov končí: Čo ďalšie prináša nový Občiansky zákonník?
1.
Odvody živnostníkov (SZČO): Koľko zaplatíte v roku 2026?
2.
Kontrola PN: Aké sú následky nedodržania liečebného režimu?
3.
Rodičia, spozornite: Vaše dôchodky sa od 2026 počítajú úplne inak
4.