#rada pre reklamu

Reklama Lidlu je v rozpore s Etickým kódexom reklamy
Nevšedná reklama Lidlu "Máme vlastné značky, máme vlastné ceny" rozvírila pomerne pokojné vody nášho reklamného priestoru. Zadávateľ reklamy- Lidl sa totiž rozhodol použiť jednu z obchodných praktík, ktorá balancuje na hranici tzv. nekalej hospodárskej súťaže.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heureky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Prečo sú "Rockové CECKY" v rozpore s pravidlami reklamy?
Rockové cecky rýmujúce sa s rockovými peckami. Reklama môže mať rôzne podoby. Táto bola natoľko úspešná, že zaujala aj právnikov a pravdepodobne aj tých, čo zmienené rádio ani nepočúvajú.
Najčítanejšie

Rodičia, spozornite: Vaše dôchodky sa od 2026 počítajú úplne inak
1.
Odvody živnostníkov (SZČO): Koľko zaplatíte v roku 2026?
2.
Kontrola PN: Aké sú následky nedodržania liečebného režimu?
3.
Bezpodielové spoluvlastníctvo manželov končí: Čo ďalšie prináša nový Občiansky zákonník?
4.
Prídeme o voľné dni? Zrušiť sa majú až štyri štátne sviatky
5.
Bezpodielové spoluvlastníctvo manželov končí: Čo ďalšie prináša nový Občiansky zákonník?
1.
Odvody živnostníkov (SZČO): Koľko zaplatíte v roku 2026?
2.
Kontrola PN: Aké sú následky nedodržania liečebného režimu?
3.
Rodičia, spozornite: Vaše dôchodky sa od 2026 počítajú úplne inak
4.
Prídeme o voľné dni? Zrušiť sa majú až štyri štátne sviatky
5.
Bezpodielové spoluvlastníctvo manželov končí: Čo ďalšie prináša nový Občiansky zákonník?
1.
Odvody živnostníkov (SZČO): Koľko zaplatíte v roku 2026?
2.
Kontrola PN: Aké sú následky nedodržania liečebného režimu?
3.
Rodičia, spozornite: Vaše dôchodky sa od 2026 počítajú úplne inak
4.