#vernostný program

GDPR a vernostné programy obchodníkov
Vernostné programy patria k frekventovaným marketingovým činnostiam mnohých obchodníkov. Ich cieľom je predovšetkým rozšírenie marketingových kampaní a aktivít obchodníkov, zvýhodnenie zákazníkov pri opakovaných nákupoch alebo zníženie kúpnej ceny v podobe zliav, poukážok alebo duálnych znížených cien poskytovaných v prospech členov vernostného programu.

Monitorovanie zákazníkov v maloobchode
V tomto článku Vám prinášame pohľad do virtuálnych zákutí regálov s tovarmi. Asi každému z nás je úplne jasné, že od momentu od kedy vstúpi do akejkoľvek väčšej predajne nadnárodnej obchodnej siete, tak je monitorovaný. Na pohľady veľkého brata zhmotneného v osobe pracovníkov SBS sediacich vo velíne centralizovaného kamerového systému si asi zvykol už každý z nás. Digitálny vek však umožňuje obchodníkom využívať aj mnohé ďalšie, oveľa sofistikovanejšie nástroje, ako sú kamerové systémy pri monitorovaní nášho správania v nákupných priestoroch kamenných predajní, či klikaní v e-shope. Prečítajte si viac o nástrojoch, ktorými obchodníci bežne narúšajú Vaše súkromie pri obľúbenom nakupovaní, či už ho robíte klasicky počas víkendovej návštevy obchodného centra alebo online z pohodlia Vašej obývačky.
Najčítanejšie

Opatrovateľský príspevok v roku 2025
1.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2025
2.
Dohoda o pracovnej činnosti v roku 2025
3.
Nové povinnosti pri monitorovaní zamestnancov
4.
Opatrovateľský príspevok v roku 2025
1.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2025
2.
Dohoda o pracovnej činnosti v roku 2025
3.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2025
1.
Opatrovateľský príspevok v roku 2025
2.
Dohoda o pracovnej činnosti v roku 2025
3.