#správa

Európske právo

Európska Komisia reaguje na dvojakú kvalitu súborom opatrení

V piatok 13. októbra, v deň konania summitu za rovnakú kvalitu produktov v Bratislave, vyzneli z Bruselu nasledujúce slová: "Nie je správne, aby sa niektorým občanom predávali potraviny, ktoré majú nižšiu kvalitu než potraviny s rovnakým obalom a označením predávané v iných krajinách."

Právo

Štáty V4 sa vyjadrujú k sankciám za nedodržanie kvót

Krajiny V4 naďalej držia svoje postoje voči povinným kvótam na prerozdeľovanie utečencov. Aký vplyv však bude mať rozhodnutie Súdneho dvora EÚ v otázkach plnenia komunitárneho práva je nateraz otázne.

Právo

Obchodný zákonník a jeho veľká novela

Poslanci včera odobrili veľkú novelu Obchodného zákonníka. Jej cieľom je zastaviť nepoctivé zlučovanie spoločností, zaviesť opatrenia proti tzv. „bielym koňom“ a zvýšiť mieru zodpovednosti štatutárov a spoločníkov firiem. Po zmenách v tzv. veľkých reštrukturalizáciách a zavedení elektronického upomínacieho konania ide o ďalší krok smerom k snahe o kvalitnejšiemu podnikateľskému prostrediu.

Občianske právo

Ako funguje elektronické podávanie žalôb?

Súčasťou 21. storočia je modernizovanie a elektronizácia takmer každej oblasti spoločnosti. Tento trend neobchádza ani oblasť justície. Dôkazom toho je možnosť podávania e-žalôb, ktorá má docieliť zjednodušenie niektorých úkonov občanov voči súdom. Ako systém elektronických podaní funguje a aké sú podmienky ich podávania?

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Reklama Heureky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.