#rada pre reklamu

Reklama Lidlu je v rozpore s Etickým kódexom reklamy
Nevšedná reklama Lidlu "Máme vlastné značky, máme vlastné ceny" rozvírila pomerne pokojné vody nášho reklamného priestoru. Zadávateľ reklamy- Lidl sa totiž rozhodol použiť jednu z obchodných praktík, ktorá balancuje na hranici tzv. nekalej hospodárskej súťaže.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Prečo sú "Rockové CECKY" v rozpore s pravidlami reklamy?
Rockové cecky rýmujúce sa s rockovými peckami. Reklama môže mať rôzne podoby. Táto bola natoľko úspešná, že zaujala aj právnikov a pravdepodobne aj tých, čo zmienené rádio ani nepočúvajú.