#rada pre reklamu
Obchodné právo
Reklama Lidlu je v rozpore s Etickým kódexom reklamy
Nevšedná reklama Lidlu "Máme vlastné značky, máme vlastné ceny" rozvírila pomerne pokojné vody nášho reklamného priestoru. Zadávateľ reklamy- Lidl sa totiž rozhodol použiť jednu z obchodných praktík, ktorá balancuje na hranici tzv. nekalej hospodárskej súťaže.
Obchodné právo
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Reklama Heureky je v rozpore s Etickým kódexom!
Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.
Občianske právo
Prečo sú "Rockové CECKY" v rozpore s pravidlami reklamy?
Rockové cecky rýmujúce sa s rockovými peckami. Reklama môže mať rôzne podoby. Táto bola natoľko úspešná, že zaujala aj právnikov a pravdepodobne aj tých, čo zmienené rádio ani nepočúvajú.
Najčítanejšie
Odstupné v roku 2026: Výpočet, podmienky a časté chyby zamestnancov
1.
Nový zákon prinesie opatrovateľom príspevok až 1 210 eur: Štát mení systém sociálnej starostlivosti
2.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2026
3.
Kedy sú zatvorené obchody v roku 2025 a 2026: Prehľad sviatkov a výnimiek
4.
Kedy sa vyplácajú dávky a na čo všetko máte nárok podľa zákona?
5.
Odvody zamestnanca a zamestnávateľa 2026: Kompletný prehľad
1.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2026
2.
Odstupné v roku 2026: Výpočet, podmienky a časté chyby zamestnancov
3.
Nový zákon prinesie opatrovateľom príspevok až 1 210 eur: Štát mení systém sociálnej starostlivosti
4.
Kedy sú zatvorené obchody v roku 2025 a 2026: Prehľad sviatkov a výnimiek
5.
Diagnózy na invalidný dôchodok 2026
1.
Odstupné v roku 2026: Výpočet, podmienky a časté chyby zamestnancov
2.
Nový zákon prinesie opatrovateľom príspevok až 1 210 eur: Štát mení systém sociálnej starostlivosti
3.
Kedy sú zatvorené obchody v roku 2025 a 2026: Prehľad sviatkov a výnimiek
4.