#etický kódex

Právo

Súdna rada SR zriadila stálu etickú komisiu

V snahe ustáliť profesionálne a etické vystupovanie sudcov, pristúpila Súdna rada Slovenskej republiky k vytvoreniu stáleho orgánu.

Obchodné právo

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Reklama Heuréky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu.

Reklama Heureky je v rozpore s Etickým kódexom!

Rada v mesiaci september zaevidovala sťažnosť od fyzickej osoby, okres Bratislava, voči TV spotu, zadávateľa Heureka Shopping s.r.o., Česká republika. Sťažovateľ poukazuje na to, že protagonisti reklamy opisom aj percentuálne hodnotia dieťa v kočíku, ktoré ma vadu očí aj uší, na základe čoho sťažovateľ považuje reklamu za nemorálnu. 

By Mendhak (http://www.flickr.com/photos/mendhak/4439835259/) [CC-BY-SA-2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)], via Wikimedia Commons Obchodné právo

Mimoprávna úprava reklamy na Slovensku - Etický kódex

Etický kódex predstavuje významný nástroj regulácie reklamy na území Slovenskej republiky a veľkou mierou prispieva k zlepšovaniu mediálneho prostredia a zvyšovaniu významu morálnych a etických princípov pred čisto materiálnymi záujmami v rámci konkurenčného boja na trhu.

Právo

Etický kódex poslancov NR SR

Prečítajte si o dokumente, ktorý sa pripravuje na pôde Národnej rady SR.