# zákazník
V súvislosti so štátnymi opatreniami vyplývajúcimi z aktuálnej pandémie ochorenia COVID-19 sa začali výrazne šíriť rôzne právne nedorozumenia. Jedným z nich je aj povinnosť vrátiť peniaze zaplatené za zakúpené odevy.
Naša advokátska kancelária sa okrem pôsobenia v rôznych špecializovaných oblastiach venuje aj právnym reguláciám, ktoré nielen že zaväzujú podnikateľov z administratívnoprávneho hľadiska, ale aj zasahujú do zmluvnej slobody a usporiadania kontraktuálnych vzťahov so zákazníkmi. Je to ojedinelá situácia v súkromnom práve, avšak je vytvorená práve právnymi predpismi, ktoré od podnikateľa vyžadujú plnenie ďalších povinností.
Objednali ste si v reštaurácii alebo v stánku jedlo a nezdá sa Vám veľkosť porcie? Ako si môžete skontrolovať váhu porcie? Aké sú následky pre predávajúceho, ktorý svojim zákazníkom toto neumožní alebo má váhu s neplatným overením?
Zamysleli ste sa niekedy nadtým, čo všetko prezrádzate predajcom účasťou v ich bonusových kluboch, používaním vernostných kariet alebo registráciou v ich obchodoch?